poniedziałek, 21 września 2009

Pięciu najlepszych zawodników Eurobasketu

Najlepsza piątka Eurobasketu:

P.Gasol – MVP – 18.7pkt/ 8.3zb/ 1.2ast
E.Lorbek – 16.4pkt/ 7.4zb/ 2.3ast
Fernandez – 13.6pkt/ 3.5zb/ 2.1ast
Spanoulis – 14.1pkt/ 2.7zb/ 4.2ast
Teodosic – 14.1pkt/ 2.6zb/ 5.2ast

Jest to piątka bardzo zbliżona do moich typów. Biorąc udział w głosowaniu obstawiłem czterech zawodników, którzy ostatecznie znaleźli się w najlepszej piątce turnieju. Nie postawiłem jedynie na Fernandeza, ponieważ podszedłem do tego bardziej patriotycznie. Gortat grał tak dobrze, że gdyby nie fantastyczna postawa Lorbeka i wysoka pozycja Słowenii, na pewno znalazłby się w piątce. Dlatego oddałem 3 głosy na zawodników podkoszowych. Jednak w pełni zgadzam się z uznaniem dobrej gry Fernandeza, w pełni zasłużył na miejsce wśród najlepszych zawodników Eurobasketu. Natomiast co do Spanoulisa to trochę się wahałem z powodu jego dwóch ostatnich występów, ale w końcu był on liderem brązowych medalistów i tego się trzymajmy.

MVP był oczywisty i chyba nikt nie spodziewał się, że tą nagrodę może dostać ktoś inny. Gasol grał świetnie i prowadził swoją drużynę do zwycięstw, a ostatecznie do złota.



0 komentarze:

Prześlij komentarz